Materiały pomocne w nauczaniu geografii |
|
|
|
Wpisany przez Administrator
|
środa, 28 października 2020 17:02 |
|
Poprawiony: środa, 28 października 2020 17:13 |
Wpisany przez Administrator
|
środa, 28 października 2020 16:36 |
Nauczyciele ZS Katarzyna Piękoś, Karol Zagórski i Krzysztof Kubik pracując nad tworzeniem "Enchiridion 4.0 program" wykorzystują ciekawe artykuły znalezione w sieci. Zapraszamy do zapoznania sie z nimi
https://www.igi-global.com/article/study-of-augmented-reality-applications-use-in-education-and-its-effect-on-the-academic-performance/228184
Analiza zastosowań rzeczywistości rozszerzonej w edukacji, oraz jej wpływ na efekty nauczania
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-20798-4_4
Badanie potencjału wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości i wirtualnej rzeczywistości w nauczaniu nauk ścisłych (STEM – to skrót obejmujący: nauka, technologie, inżynieria, matematyka) |
Poprawiony: środa, 28 października 2020 17:02 |
Wpisany przez Administrator
|
środa, 28 października 2020 16:27 |
Nauczyciele Zespołu Szkól im. Ks. dra J. Zwierza podczas konferencji plenarnej w dniu 08.01.2020 r zostali zapoznani z założeniami i zasadami finansowania projektu Teacher4.0 - comprehensive method of implementation of Industry 4.0 concept into didactic practice in primary and secondary schools. Zasady finansowania przedstawiła główna księgowa Ewa Siewierska a założenia projektu koordynatorka Urszula Mita.
|
Poprawiony: środa, 28 października 2020 16:35 |
Realizacja zadań – Zadanie 1 |
|
|
|
Wpisany przez Administrator
|
środa, 28 października 2020 16:08 |
Spotkanie grupy focusowej (to metoda badań jakościowych polegająca na dyskusji nad konkretnym tematem w grupie wcześniej wybranych osób. Grupą fokusową kieruje moderator, który zachęca uczestników do dyskusji. Fokus jest przyjazną metodą, dzięki której możemy poznać opinie i wiedzę partnerów na interesujące nas tematy, zrozumieć, jak myślą, jak oceniają i podejmują decyzje). 21 grudnia 2019 roku w Zespole Szkół im. Ks. dra J. Zwierza odbyło się spotkanie grupy fokusowej, w którym uczestniczyli nauczyciele zaangażowani w realizację projektu oraz przedstawiciele Politechniki Rzeszowskiej, Uniwesytetu Rzeszowskiego firmy Safran Transmission Systems, Aero Gearbox Internalional sp.z o.o. Nestle Polska SA. Na wstępie spotkania został przedstawiony, uprzednio przygotowany przez koordynatorkę projektu scenariusz spotkania. Według tego samego scenariusza odybyły się spotkania fokusowe u wszystkich partnerów tj.: Stowarzyszenia Centrum Wspierania Edukacji i Przedsiębiorczości, CASA CORPULUI DIDACTIC TELEORMAN, AGRUPAMENTO DE ESCOLAS DE MOURE E RIBEIRA DO NEIVA “PESSOA COLECTIVA DE UTILIDADE PUBLICA, KAUNO RAJONO ŠVIETIMO CENTRAS, LABC S.R.L. SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA. Grupa focusowa w Zespole Szkół im. Ks. dra J. Zwierza spotkała się, aby omówić tematykę dotyczącą wykorzystania sztucznej inteligencji w nauczaniu. W wyniku dyskusji, ktorej moderatorem była Urszula Mita powstał raport dotyczący zastosowania sztucznej inteligencji do pracy podczas lekcji. Partnerzy dostarczyli podobne raporty z przeprowadzonych w swoich krajach grupach fokusowych. Nauczyciele ZS zaangażowani w realizację projektu tj. Katarzyna Piękoś, Karol Zagórski, Krzysztof Kubik na ich podstawie opracowali raport zbiorczy podsumowujący wszystkie spotkania. Posłuży on do stworzenia programu pt. Enchiridion4.0.
Plan pracy nauczycieli:
- Rezultaty uczenia się modułu
- Część teoretyczna
- przykłady systemu inteligencji jako nauczyciela
- spersonalizowany proces uczenia
- Część praktyczna
- formy i metody przekazywania wiedzy
- przykładowe konspekty lekcji
|
Poprawiony: środa, 28 października 2020 16:23 |